Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais:
Tikslumo principas reikalauja, kad prekė ir paslauga būtų teikiama:
· tiksliai tam pirkėjui, kuriam jos reikia,
· tiksliai tokia prekė ar paslauga, kokios jis nori,
· tiksliai tada, kai to pirkėjas pageidauja,
· tiksliai ten, kur pirkėjas prekės ar paslaugos nori.
Tikslo principas reikalauja laikytis šių nuostatų:
· marketingas nėra verslo organizacijos galutinis tikslas,
· marketingas yra priemonė verslo organizacijos tikslams pasiekti,
· marketingas yra verslo vadybos problemų sprendimo specifinė sritis.
Trejopos orientacijos principas sako, kad naudojantis marketingu reikia laikytis:
· orientacijos į vartotoją,
· tikslo orientacijos,
· sisteminės orientacijos.
Adaptacijos principas numato, kad marketingo kompleksas turi reaguoti į aplinkos pasikeitimus.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą