2013 m. balandžio 13 d., šeštadienis

1.4. MARKETINGO PRINCIPAI


Marketingo sistemos veikloje remiamasi tam tikrais principais:
Tikslumo principas reikalauja, kad prekė ir paslauga būtų teikiama:
·      tiksliai tam pirkėjui, kuriam jos reikia,
·      tiksliai tokia prekė ar paslauga, kokios jis nori,
·      tiksliai tada, kai to pirkėjas pageidauja,
·      tiksliai ten, kur pirkėjas prekės ar paslaugos nori.
Tikslo principas reikalauja laikytis šių nuostatų:
·      marketingas nėra verslo organizacijos galutinis tikslas,
·      marketingas yra priemonė verslo organizacijos tikslams pasiekti,
·      marketingas yra verslo vadybos problemų sprendimo specifinė sritis.
Trejopos orientacijos principas sako, kad naudojantis marketingu reikia laikytis:
·      orientacijos į vartotoją,
·      tikslo orientacijos,
·      sisteminės orientacijos.
Adaptacijos principas numato, kad marketingo kompleksas turi reaguoti į aplinkos pasikeitimus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Etiketės